Japán 13

13 év után újra Japánban. A városrészt, ahol lakom, Dzsúszónak (Juso) hívják, és japánul leírva megegyezik a 13 jelével: 十三 After 13 years, I'm back in Japan, living in a district called Juso. When written in Japanese, it's the same as thirteen: 十三

Friss topikok

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Archívum

Címkék

bank (1) barátok (2) egyetem (1) (1) kaja (2) lakás (3) Nara (1) Osaka (2) shopping (1) telefon (1) Címkefelhő

Egyetem

2012.10.12. 21:24 Q-rious

Bár a vezetőtanárommal csak jövő szerdán van találkozóm, kezdett lelkifurdalásom lenni, hogy még mindig nem jelentkeztem az egyetemen, úgyhogy elszántam magam, és bementem a tanulmányi osztályra. Rettentő kedvesen és mosolygósan üdvözöltek, mondták, hogy nahát, ők most hallanak rólam először. Nem estem különösebben kétségbe, az ösztöndíj nem tőlük jön, a dolgok meg majd megoldódnak. Abban maradtunk, hogy elküldöm nekik az Alapítványhoz beadott jelentkezési lapomat (azon volt a fogadónyilatkozat az egyetemtől), ők meg szerdáig megpróbálják kideríteni, mi is legyen. Ámen.

A Gaidai (mostani nevén Oszaka Egyetem Idegennyelvi Kar) nem sokat változott. Annyira nem, hogy felújítva sem volt semmi a 15 év alatt, és ami akkor eléggé új volt, most kissé lepukkant. A magyar szak átköltözött a C épületből a B-be, és a tanulmányi osztály az A-ba, de abban nem vagyok biztos, hogy hol volt eredetileg. A jegyzetbolt és az étterem a helyén maradt. Minden ismerős :) Szerintem a lift oldala ugyanazzal a szőnyegpadlóval van burkolva, mint rég :D

Szólj hozzá!

Címkék: egyetem

A bejegyzés trackback címe:

https://japan13.blog.hu/api/trackback/id/tr684911147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása